Dnes bych se chtěla zabývat tím, jaká všechna auta jsme v rodině měly a jak moc byla drahá a výkonná. Můj strýc si v roce 1985 pořídil auto 2 roky staré Fiat Tipo. Barvu mělo tmavě modrou. Bylo poháněno na benzín. Výhodou bylo, že mělo nerezovou karoserii, to znamená, že auto nikdy nezrezne. Dobře jezdilo, bylo už v té době na dálkové ovládání. Nevýhodou bylo elektronický tachometr, který často nefungoval. Nicméně strejdovi toto auto někdo bohužel ukradnul. První auto stálo v té době 4é 000. Další auto bylo v roce 2001. Poháněné na motor. Škoda 120 GLS žluté na ledě s tímto autem nebyly potíže.
Auto bylo pro 5 pasažérů, motor mělo vzadu, vpředu byl kufr, byl dobře vyvážený, Další výhodou bylo to, že velmi dobře topilo. Bylo lehké na opravu. Také mělo malou spotřebu. Nádrž byla na 60 l. Stálo okolo 40 000. Dalším autem byla Škoda Favorit 136 v červené barvě. Také poháněné na motor. Výhodou byla lehkost opravy. U tohoto auta bylo víc nevýhod než výhod. Například – v zimě na ledě se u tohoto auta velice protáčela kola, topilo málo, auto bylo pro 5 lidí, motor vpředu. Celkově to bylo mizerné auto. Toto auto nestálo strejdu nic, dostal ho od bratra.
Dalším autem byla Škoda Felicie Combi barva světle modrá. Auto bylo pro 5 pasažérů, výhody: s tímto autem se dalo jezdit dobře za každého počasí. Stála okolo 70 000. Posledním autem, které máme je Škoda Octavia 1 barva černá. Poháněné na naftu. Výhodou je že má ASR a EPG, to znamená protismykový zařízení, dále pak klimatizaci, dá se s ním jezdit hezky v zimě i v létě, nevýhodou je to, že veškeré zařízení je v elektronice, nedá se opravit nic vevnitř doma. Finančně je to v dnešní době náročnější. Toto auto více rezne než předchozí auta. Toto auto stálo okolo 120 000. Strýc by si do budoucna chtěl pořídit od podniku WW, které vyrábí Audi, protože do všech dávají ASRIEPG což jsou protismykové zařízení a také všelijaké jiné novinky.