Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Nakupte ještě za 1 500,00 Kč a máte dopravu ZDARMA
  1. Úvod
  2. DŮLEŽITÉ INFORMACE
  3. VRÁCENÍ ZBOŽÍ, REKLAMACE
REKLAMAČNÍ ŘÁD

Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku č. 89/2012 Sb. a Zákona o ochraně spotřebitele č. 634/1992 Sb., v platném znění a popisuje postup, jakým přistupovat při reklamaci zboží pořízeného spotřebitelem Dana Šenková (DS Móda), se sídlem Strnadova 2389/4 , 628 00 Brno, identifikační číslo: 06113346 , zapsané v živnostenském rejstříku města Brna.

Tento reklamační řád se týká všech zákazníků splňujících dále uvedené podmínky.

U veškerého zboží prodávaného prodávajícím kupujícímu, který je spotřebitelem, odpovídá prodávající kupujícímu za to, že zboží při převzetí nemá vady. Veškeré zboží před odesláním je kontrolováno, zda je nepoškozené.

Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:

  • má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné
  • se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá
  • zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy
  • je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti
  • zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů

Spotřebitel nenese odpovědnost za škodu způsobenou přepravou dopravce (např. poškozený, potrhaný, deformovaný obal apod.). Při převzetí si zkontroluje kupující neporušenost zásilky. Pokud shledá poškození obalu nebo jinou vadu, ihned toto řeší s dopravcem a nechá si sepsat reklamační formulář. V tomto případě má právo zásilku nepřevzít a přesný důvod nepřevzetí uvést ve formuláři. Ihned nás kupující o tom faktu informuje, jinak nemusí být reklamace uznána.

Při osobním převzetí je kupující povinen zkontrolovat přebírané zboží, zda je v pořádku.

Na veškeré zboží poskytujeme záruku 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.

V případě, že se v průběhu záruční doby vyskytne vada, která je opravitelná, má nárok na její bezplatné, včasné opravení (odstranění) vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo odstoupit od kupní smlouvy. U odstranitelné vady na dosud nepoužitém výrobku má kupující právo místo odstranění vady požadovat výměnu vadného výrobku za výrobek bez vady.

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu hned při zjištění vady. Doručené reklamace jsou vyřizovány bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

Dnem uplatnění reklamace se rozumí den, kdy bylo zboží doručeno na adresu prodávajícího.

Reklamuje-li kupující zboží oprávněně, neběží lhůta pro reklamaci po dobu, po kterou reklamované zboží nemůže kupující užívat.

V případě oprávněné reklamace (odstranitelné vady) náleží zákazníkovi i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, právo na náhradu nebylo uplatněno včas.

Jedná-li se o vadu neodstranitelnou má právo na výměnu vadného zboží nebo právo odstoupit od kupní smlouvy. Vyřídí-li se reklamace výměnou vadného zboží za nové, běží lhůta pro uplatnění reklamace opětovně od okamžiku převzetí nového zboží kupujícím – a to v délce 24 měsíců.

Podle povahy oprávněné reklamace, bude vyřízena následovně:

  • opravené zboží vráceno
  • nové zboží zasláno
  • nebo vráceny peníze na číslo účtu bankovním převodem

Záruka se nevztahuje na:

  • vady vzniklé běžným používáním - změnou a únavou materiálu úměrně k délce a četnosti nošení
  • nesprávným použitím - mechanickým poškozením
  • nesprávným skladováním
  • nesprávnou údržbou a čištěním
  • záruka se nevztahuje na zboží, u kterého vypršela dnem uplatnění reklamace záruční doba
  • u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána
  • poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutné řešit přímo s dopravcem)
  • zboží bylo poškozeno přírodními živly nebo vyšší mocí

 

Záruční dobu nelze zaměňovat s dobou obvyklé životnosti zboží - s dobou, po kterou při správném užívání a ošetřování může zboží vzhledem ke svým vlastnostem, danému účelu a rozdílnosti v intenzitě užívání vydržet.

 

Postup reklamace: 

  • informujte nás emailem
  • vyplňte „Formulář – reklamace zboží“, který je součástí obchodních podmínek
  • přiložte kopii faktury
  • zabalte tak, aby nedošlo k poškození zboží a zašlete jako doporučenou zásilku na adresu: Dana Šenková (DS Móda), Strnadova 2389/4, 628 00 Brno
  • o stavu reklamace Vás budeme informovat e-mailem co nejdříve

 

Zásilky, ze kterých není zřejmé, proč k nám byly zaslány, budou vráceny odesilateli. Reklamované zboží nelze zaslat na dobírku, ta nebude přijata.

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti, v souladu s platným právním řádem.

 

 

Tyto podmínky jsou účinné dne 1.8.2017

 

Nepropásněte novinky, akce a slevy!
Zasíláme jen informace o produktových novinkách, aktuálně probíhajících akcích a mimořádné nabídky.
Plaťte u nás bezpečně

Doprava

Kontaktujte nás
Logo
Dana Šenková
Po-Pá 9-18
© 2017-2020 DS Móda, všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.