- Úvod
- DŮLEŽITÉ INFORMACE
- JAK NAKUPOVAT
Registrace zákazníka
K provedení nákupu u nás není třeba registrace.
Registrací ale získáte výhody spojené s nákupem, jako jsou například:
- lepší komunikační servis
- uchování historie objednávek a faktur
- v případě opakovaného nákupu nemusíte vyplňovat údaje spojené s objednávkou, údaje se vyplní automaticky z údajů zadaných při registraci
- registrovaní uživatelé mohou dostávat informace ohledně slev, akcí a novinek
Přihlášení
Pokud jste již registrovaný zákazník, doporučujeme se před nákupem přihlásit ke svému účtu, abyste mohli využít výše zmiňovaných výhod. Přihlášení se provede zadáním položek Email a Heslo v přihlašovacím formuláři a následným potvrzením tlačítkem „Přihlásit se“.
Nákup zboží
- Vyberete si zboží, které se vám líbí. Kliknutím na obrázek zboží si zobrazíte podrobné informace.
- Veškeré zboží je foceno naším fotografem. Snažíme se o maximální přesnost a vyobrazení barev produktů. Bohužel se ale může stát, že se odstín barev může jemně lišit z důvodu různého nastavení monitoru, na kterém si produkt prohlížíte.
- U zboží s volbou velikosti, si vyberete požadovanou velikost. Přesné rozměry konkrétní velikosti jsou vždy uvedeny v podrobnostech u vybraného produktu. Všechno zboží osobně přeměřujeme.
Pokud si nebudete jistí správnou volbou, nebo se budete chtít na cokoli zeptat, napište nám. - Následně vybrané zboží přidejte do košíku kliknutím na tlačítko „Přidat do košíku“.
- volbou „Zpět do obchodu“ máte možnost pokračovat v nákupu a do košíku přidat další vybrané produkty
- Jakmile máte v košíku všechny produkty, které se vám líbí, přejdete k výběru dopravy a platby volbou „Pokračovat do košíku“ a následně „Pokračovat v objednávce“
- V tuto chvíli je třeba si vybrat dopravu a způsob platby.
Naše platby jsou bezpečné, protože za ně ručí platební brána GoPay, kterou k platbám využíváme.
Tato brána je největším poskytovatelem online plateb českého původu a patří mezi největší poskytovatele online plateb v Česku a ve střední Evropě. Její činnost je dozorována Českou národní bankou.
- V tuto chvíli je třeba si vybrat dopravu a způsob platby.
- K zadání dodacích a fakturačních údajů se po výběru dopravy a platby přesunete volbou „Pokračovat v objednávce“.
Pokud jste registrovaný a přihlášený zákazník, dojde k automatickému vyplnění údajů podle těch, které jste uvedl při registraci. (automaticky vyplňované údaje si můžete kdykoli změnit v detailu účtu pod volbou „Můj účet“-„Osobní údaje“) - Předposledním krokem je kontrola obsahu objednávky. Tu lze provést kliknutím na tlačítko „Pokračovat na rekapitulaci“.
- Dokončení objednávky se provede kliknutím na tlačítko „Dokončit objednávku“.
- Pokud byla v objednávce zvolena online platba (platba kartou, platba online bankovním převodem), dojde po dokončení objednávky k přesměrován do platební brány, kde je třeba dokončit platbu.
Přesměrování na platební bránu malou chvíli trvá a není třeba být znepokojen, „že se nic neděje“. - Pokud bude platba probíhat běžným bankovním převodem, vyčkejte, prosím, na email s podklady k platbě. Někdy se může stát, že se podklady k platbě zpozdí.
Nebojte se, určitě jsme na Vás nezapomněli. Stavy objednávek pravidelně kontrolujeme.
- Pokud byla v objednávce zvolena online platba (platba kartou, platba online bankovním převodem), dojde po dokončení objednávky k přesměrován do platební brány, kde je třeba dokončit platbu.
- Po dokončení objednávky je vám emailem zaslána rekapitulace objednávky spolu s aktuální verzí obchodních podmínek. V obchodních podmínkách jsou popsána vzájemná práva a povinnosti mezi námi a vámi. Dokument lze zobrazit například kliknutím na tento odkaz.
Odeslání zboží zákazníkovi
Rychlé vyřízení objednávky je jednou z našich priorit.
Zboží, které si u nás objednáte, je skladem, a proto jej odesíláme nejpozději následující pracovní den po připsání platby na náš účet.
V případě platby dobírkou je zboží odesláno nejpozději následující pracovní den po dokončení objednávky.
Jakmile je balík se zbožím předán přepravci k doručení, odesíláme tuto informaci zákazníkovi emailem. Email je odeslán na elektronickou adresu, která byla uvedena při zadávání dodacích a fakturačních údajů v objednávce. Email obsahuje odkaz na sledovací číslo dopravce a lze podle něj sledovat stav doručení zásilky.
Výměna zboží
Zboží vám jednoduše vyměníme do 14 dnů od objednání.
Jak postupovat:
- Vyplňte, prosím, FORMULÁŘ – reklamace zboží a do popisu vady zboží ve formuláři uveďte vaše přání na výměnu za jinou velikost nebo barvu.
- Je důležité do formuláře nezapomenout uvést číslo vašeho bankovního účtu, kam vám v případě, že zboží nebude skladem, vrátíme peníze.
- Pokud nemůžete formulář vytisknout na tiskárně, samozřejmě nám stačí ručně vyplněný dokument, který bude obsahovat všechny potřebné údaje uvedené na našem formuláři.
- Zboží nám spolu s formulářem zašlete na naši adresu uvedenou v kontaktech uvedených na stránkách eshopu.
- Zboží nezasílejte na dobírku.
- Pokud si nebudete s čímkoli vědět rady, napište nám.
Vrácení zboží – odstoupení od kupní smlouvy
Pokud vám zboží nevyhovuje, do 14 dnů ho můžete vrátit bez udání důvodu a my vám po obdržení zboží vrátíme peníze.
Jak postupovat:
- Vyplňte, prosím, FORMULÁŘ - odstoupení od smlouvy
- Pokud zboží vracíte, nezapomeňte uvést číslo bankovního účtu pro vrácení platby.
- Nemáte-li možnost vytištění dokumentu, stačí nám ručně vyplněný dokument, který bude obsahovat všechny potřebné údaje uvedené na našem formuláři.
- Zboží nám spolu s formulářem zašlete na naši adresu uvedenou v kontaktech uvedených na stránkách Eshopu.
- Zboží nezasílejte na dobírku.
- Peníze vracíme nejpozději následující pracovní den od obdržení vrácené zásilky.
Reklamace vadného zboží
Na zboží poskytujeme standardní záruku 24 měsíců.
Jak postupovat při reklamaci:
- Vyplňte, prosím, FORMULÁŘ – reklamace zboží.
- Nemáte-li možnost vytištění dokumentu na tiskárně, samozřejmě nám stačí ručně vyplněný dokument, který bude obsahovat všechny potřebné údaje uvedené na našem formuláři.
- Zboží nám spolu s formulářem zašlete na naši adresu uvedenou v kontaktech uvedených na stránkách eshopu.
- Zboží nezasílejte na dobírku.
- Pokud si nebudete s čímkoli vědět rady, napište nám.
Účel tohoto dokumentu
- Tento dokument má za cíl rychle a srozumitelně provést nákupem na našem eshopu a pomoci vám rychle vyřešit nejběžnější situace, které vás mohou během nebo po nákupu potkat.
- Tento dokument nenahrazuje obchodní podmínky eshopu dsmoda.cz a práva a povinnosti z obchodních podmínek plynoucích.